A.S. Watson Group underskriver millionkontrakt med Dot.vu.

Dot.vu’s platform gør virksomheder og bureauer verden over, i stand til at skabe og lancere interaktivt indhold med henblik på især online markedsføring.

A.S. Watson Group (ASW), verdens største sundheds- og skønhedskæde har underskrevet kontrakt med danske Dot.vu, som del af en investering på over 830 millioner kr. i acceleration af deres digitale transformation.

Dot.vu er en lille dansk SaaS virksomhed, som har udviklet deres egen online platform over de sidste 5 år.

ASW ønsker at accelerere deres digitale transformation ved blandt andet at ændre kunderejsen fra et fokus på transaktioner til nu at fokuser tungt på kundeinteraktioner. Dette vil bl.a. betyde flere interaktive online oplevelser, hvilet har været grundlaget for kontrakten med Dot.vu, da det lige præcis er dette platformen er bygget til.

Hannah Walsh, UX Design Manager hos The Perfume Shop sige blandt andet, ”Dot.vu har været en fantastisk partner og rådgiver i implementeringen af interaktivt indhold i vores kunderejse. Interaktive indhold er en perfekt måde for os at involvere vores kunder i vores brand og har allerede skabt fremragende resultater”.

En del af ”Future Technology Partner Program” – mere end bare en leverandør
Dot.vu er desuden blevet udvalgt til ASW’s Future Technology Partner Program, som er et program for særligt udvalgte leverandører. Dette kulminerede for nyligt i ASW ́s Technology Partner Day event i Hong Kong, hvor Dot.vu deltog sammen med andre Technology Partner som f.eks. Microsoft, Diebold Nixdorf, SAP, Oracle og NCR Corporation.

Partnerskaber er en essentiel del af ASW ́s digitale transformation, som Malina Ngai, Group Chief Operating Officer hos A.S. Watson Group forklarer, ”Hver eneste teknologi partner vi har valgt at arbejde med, er mere end bare en leverandør. I takt med at vi fortsætter vores verdensomspændende samarbejde med vores Tech Partnere, reflektere det samtidige vores dedikation for digital transformation. Som vores rejse fortsætter, vil vi blive ved med at investere i de rigtige teknologier og de rigtige partnerskaber, med det formål at styrke vores egenskab til at bygge stærke kunderelationer, både online og offline, og gør os til kundernes mest elskede brands.

A.S. Watson Group og Dot.vu deler en fælles vision
Det er ASW ́s fokus på interaktion frem for transaktion, der er fundamentet for det perfekte partnerskab med Dot.vu. Begge deler overbevisningen om at involverende online oplevelser, spiller en kæmpe rolle i at sikre tilbagevendende kunder og bæredygtig vækst for fremtiden.

”Vi er begejstrede for at samarbejde med ASW ́s brands og for at tage del i deres digitale transformation i Europa og Asien. En fælles vision for et mere interaktivt forhold mellem kunder og brands, samt en forståelse for den værdi det bringer, er hvad der sætter rammen for det perfekte samarbejde. ASW’s tilgang er spot-on og jeg ser frem til at hjælpe dem med at realiser deres vision.” Siger Casper Kandelsdorff, CEO hos Dot.vu.

Om Dot.vu
Dot.vu er en innovativ online marketing platform, blandt få på verdensplan, lanceret i Danmark i 2013. Platformen gør virksomheder og bureauer verden over i stand til, med meget få begrænsninger, at skabe og lancere yderst involverende og personificeret interaktivt indhold – uden at skulle skrive en eneste linje kode.

Dot.vu’s særlige fokus på interaktivitet, har medført at virksomheden er blevet en stærk og indflydelsesrig fortaler for udtrykket ”Interactive Content” (Interaktivt Indhold), et udtryk der i 2013 ikke var udbredt, men i dag næsten er uundgåeligt indenfor online markedsføring.

Ved at gå fra indhold der hovedsageligt er passivt, som eksempelvis artikler, video, m.m. til indhold der er interaktivt, sikre man en meget høj grad af kundedeltagelse og engagement. Den øgede kundeinteraktion muliggøre at indholdet kan tilpasse sig til den enkelte kundes behov, og dermed skabe højre relevans.

Eksempler på interaktivt indhold der kan laves på dot.vu kunne være interaktive videoer, interaktive magasiner, dynamiske produkt finder, marketing spil, quizzer og tests, online julekalendere, forskellige interaktive beregnere og mange flere.

Dot.vu blive brugt på tværs af industrier og af ledende virksomheder som Swatch Group der er verdens største producent af færdig producerede ure, Barry Callabaut verdens største chokolade producent, Criteo global leder indenfor commerce marketing, ESET pioner inden for antivirusbeskyttelse, Ziggo Hollands største udbyder indenfor telekommunikation, Institutional Investor en førende international business to business udgiver, Hummel International et dansk sports- og modetøjsfirma, Shoe-d-vision en skandinavisk skokæde for Skoringen og zjoos, og mange andre.

Yderligere information om Dot.vu kan findes her.
Presse henvendelser bedes rettes til Casper Kandelsedorff, CEO hos Dot.vu Email: casper@dot.vu
Mobil: +45 31 508 108

Om A.S. Watson Group
A.S. Watson Group blev etableret i Hong Kong i 1841, og er i dag verdens størst internationale sundheds- og skønheds kæde med over 14.500 butikker i 24 markeder. A. S. Watson Group når ud til 32% af verdens befolkning igennem deres butikskæder.

A.S. Watson Group har over 140.000 ansatte verden over, med 12.900 i Hong Kong alene, og er en del af det multinationale konglomerat CK Hutchison Holding Limited, som har fem kerne forretningsområder: havne og relaterede services, detail, infrastruktur, energi og telekommunikation i over 50 lande.

A.S. Watson Group’s plan er ikke bare at være den hurtigst voksende detail kæde, men også være den bedst forberedte på fremtiden ved kontinuerligt at investerer i butiksåbninger, som nu er oppe på én ny butiksåbning hver syvende time.

Præsentation af A.S. Watson Group ́s digitale transformation strategi: https://youtu.be/Zm33n_3Nsk4

Yderligere information om A.S. Watson Group kan findes her: http://www.aswatson.com

 

Find vej

© 2019 Nupark — Alle rettigheder forbeholdes