Bliv synlig i medierne 24/1

Bliv synlig i medierne - optimér dine muligheder for branding gennem medieomtale

24. januar, 2019 kl. 09:00

Nupark 51, lokale C

Få indføring i de journalistiske virkemidler og i pressemeddelelsen som redskab i virksomheds-pr.

Ritzaus Bureau inviterer til en indføring i de journalistiske virkemidler og i pressemeddelelsen som redskab i virksomheds-pr.

Små eller nystartede danske virksomheder er generelt gode til at anvende digitale markedsføringsværktøjer til annoncering for produkter eller servicer. Men mange glemmer eller undervurderer værdien af den traditionelle kommunikation samt den branding, en virksomhed kan få gennem medieomtale.

Hvordan bruger jeg pressemeddelelsen?
Pressemeddelelsen er et centralt værktøj i virksomhedskommunikation. Og bedre forståelse af pressemeddelelsens dna øger sandsynligheden for at få dit budskab omtalt i medierne. I dette oplæg lærer du pressemeddelelsen og den journalistiske tankegang at kende.

Journalist og kommunikatør Morten Steiniche optegner de essentielle journalistiske virkemidler. Og han gennemgår de grundlæggende kommunikative tips og tricks, som enhver virksomhed bør kende og anvende i deres marketingarbejde.

Du får:
Forståelse af hvorfor medierne er værdifulde som markedsføringskanal
Tips til, hvordan og hvornår det er optimalt at henvende sig til medierne
Generelle praktiske tips til dit kommunikationsarbejde
Oplægget henvender sig til mindre virksomheder, der ikke har kommunikation som deres primære kompetence eller fokus, men som ønsker at lære de journalistiske virkemidler at kende, så de kan optimere deres marketing- og brandingindsats og komme den vigtige omtale i medierne et skridt nærmere.

Vi gør opmærksom på at vi vil dele nogle af dine oplysninger (navn og organisation) ifbm. udlevering af en deltagerliste til deltagerne, afholdelsesstedet samt oplægsholdere på det arrangement du er tilmeldt.
Læs mere i tilmeldingsbetingelserne i højre side, når du tilmelder dig.

Små eller nystartede danske virksomheder er generelt gode til at anvende digitale markedsføringsværktøjer til annoncering
for produkter eller servicer. Men mange glemmer eller undervurderer værdien af den traditionelle kommunikation
samt den branding, en virksomhed kan få gennem medieomtale.

Oplægget henvender sig til mindre virksomheder, der ikke har kommunikation som deres primære kompetence eller fokus, men som ønsker at lære de journalistiske virkemidler at kende, så de kan optimere deres marketing- og brandingindsats og komme den vigtige omtale i medierne et skridt nærmere.

Tid og sted:

Torsdag den 24. januar kl. 9.00 – 10.30
Nupark 51, lokale C
Temamødet er gratis, men du skal tilmelde dig her.
Find invitationen her: Bliv synlig i medierne.

Arrangeres i samarbejde mellem STARTVÆKST, Ritzau og Nupark.

 

Find vej

© 2018 Nupark — Alle rettigheder forbeholdes