Værd at vide

Nedenfor finder du vigtig information om alle de tilbud, som du kan benytte dig af i Nupark samt praktiske detaljer.
Alle virksomheder i Nupark kan findes her på Nupark.dk så er du ny virksomhed, send os venligst dit logo, e-mail- og webadresse på: nupark@nupark.dk.

Reception

I receptionen modtager vi dine gæster med et smil og henviser dem gerne til dit kontor eller mødelokale.
Receptionen har åbent hverdage kl. 8.00 – 16.00, og fredag til kl. 15.30. Her kan du henvende dig med alle de spørgsmål, du måtte have.
Det er også her du kan aflevere og afhente din post.
Receptionen kan også hjælpe dig med at besvare dine telefonopkald, hvis du er optaget. Læs mere her.
Vi kan også hjælpe dig med print, kopiering og laminering.

Postservice

I din lejekontakt indgår postservice og du får din egen postkasse og postnøgle.
I Nuparks reception modtager vi din post hver dag før frokost, som fordeles i  postkasser og pakker placeres bag postkasserne.
Post bedes afleveres i receptionen senest kl. 15.00 og fredag senest kl. 13.00, så hjælper vi med frankering.
Vi kvitterer gerne for pakker, men påtager os ikke ansvaret fra kvittering til posten afhentes.
Vi hjælper gerne med at sende din post med Post Nord, GLS eller anden fragtservice.
Ved at hjælpe os med at skrive tydeligt på pakken om det er quickbreve, rekommenderede breve eller breve til udlandet, undgås så vidt muligt fejlfrankering.
Brevprisen er 1,00 kr. + Post Nords portopriser. Privat- og erhvervspakker kan sendes til ind- og udland.

Adresseservice

Det er muligt at leje sig ind hos en virksomhed i Nupark. Dette faktureres 300 kr. pr. kvartal ex. moms. Heri indgår:
– Postservice
– Gæstemodtagelse
– Adgang til brug af fællesarealer og kantine
– Virksomhedsnavn på Nuparks hjemmeside (logo kan sendes til kommunikation@nupark.dk)

Nøgler og nøglekort

Når du flytter adresse til Nupark har du adgang via et nøglekort 24/7. Der udleveres ét nøglekort pr. person. Til lejemål med nøglelås udleveres to nøgler.
Alle nøglekort skal afleveres i receptionen ved opsigelse. Mister du dit kort er priserne disse:
– Et nyt nøglekort koster 50 kr.
– En ny nøgle koster 200 kr.
– En ny postnøgle koster 75 kr.

Lukkedage

Nupark holder åbent mellem jul og nytår, men er lukket 24. december og 31. december.
Spisestedet holder lukket i uge 29 og 30 samt fredag efter Kr. Himmelfartsdag.

Mødelokaler

Find priser på mødelokaler her eller spørg i receptionen. Projektor kan lejes, hvis det ikke allerede er i lokalet.
Bestiller du forplejning for en halv eller en hel dag til dine møder er det gratis at leje mødelokalet. (Min. 10 personer.)
Nuparkere kan låne studiecellerne i bygning A på 2. sal gratis til interne møder. Læs mere. 

Book mødelokale på 9612 7200 eller skriv til: reception@nupark.dk

Spisestedet

Nuparks kantine ‘Spisestedet’ serverer lækre, hjemmelavede måltider for dig dagen igennem.
Morgenbuffeten er åben hver dag fra kl. 8.30 til kl. 10.00.
Frokostbuffetten åbner kl. 11.45 til kl. 13.00.
Bestil Take Away inden kl. 13.00 til kun 50 kr. pr. person.

Priser ex. moms.:
Morgenmadsordning: 220 kr./mdr. (10-turs kort 225 kr.)
Frokostordning: 580 kr./mdr. (10-turskort: 440 kr.)
Frugtordning 52 kr./mdr. (eller 7 kr. per stk.)
Samlet ordning 800 kr./mdr. (Juli måned er betalingsfri.)
Ordningen er personlig. Har du spisende gæster, kan gæstekort eller klippekort benyttes.

Ugens menu kan du finde her. 

Kaffeordning

Alle medarbejdere i Nupark er automatisk tilknyttet kaffeordningen, så man kan hente kaffe i Spisestedet eller i automaterne i tekøkkener. Kaffeordningen er personlig. Ved møder og gæster i huset, bedes du bestille kaffe i receptionen eller i Spisestedet. Vi sætter pris på, at kaffeautomater og tekøkkener efterlades opryddet.

Nuparks arealer

Gratis parkering.
Netværk er gratis og uden adgangskode: Hotspot eller Hotspotsecondary.
Nuparks står for rengøring af alle fællesarealer og toiletter. Du er selv ansvarlig for rengøring af dit kontor.
Affald skal sorteres i containere i skuret mellem bygning A og bygning B og C.
Batterier og farvepatroner kan afleveres bag postskabet ved receptionen.
Al rygning foregår udendørs.

 

Læs mere om fordelene ved at drive virksomhed i Nupark her.

Vi er klar til hjælpe dig

Janni Grønbek Lauritsen

Konferenceansvarlig
96127200

Trine Graversen Christensen

Reception- og arrangementansvarlig
96127200

Find vej

© 2019 Nupark — Alle rettigheder forbeholdes