De fleste har måske allerede lagt mærke til det: Der er ved at ske noget henne ved siden af cykelskuret. Men hvad, tænker I måske. Og til det kan vi blot sige, at det er såmænd bare et spritnyt rygeskyr, der inden længe vil se dagens lys.
Det er længeventet og en ægte win-win–situation for alle nuparkere: rygerne kan nu stå i læ for rusk og regn, mens cyklisterne og andre forbipasserende slipper for at føle sig generet af tobaksrøg.
Manden bag arbejdet kommer til at være intet mindre end Nuparks egen Multi-Mads. Så på forhånd tak til ham for indsatsen!




